BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 26, 2010

selamat hari jadi saudaraku yg trsyg....Azwan Jamel..



Ari ni birthday saudara aku yg plg aku syg atau abg lain mak ngn ayah aku.....ari birthday dia yg ke-20(da tua)...hehehe....aku nk ucapkn smoga hbgn saudara kmi brpnjgn..kalo biarlah smpai akhir hayat...aku harap dia dpt apa yg dia impikn...aku nk mntak maaf kaloo slama nih aku byk mnyusahkn dia....dia la sahabat trbaek aku dunia dan akhirat....sbnarnya dia ni sorg yg amat memrlukn prhatian...aku slalu cuba nk bt dia gmbira...tp aku slalu gagal...jgn risau wan...aku akn sntiasa jga ati dia dgn baek...aku harap dia slalu gmbira dgn aku...aku nk jd sahabat dia yg trbaek...dia slalu kata aku ni penghibur trbaek bg dia...aku bt apa yg dia kata tuh jd kenyataan...smoga dia dipnjngkn umo n dmurahkn rzki oleh Allah S.W.T....lastly....smoga dia dpt brsma gadis yg dia sntiasa sygi....hehehe....sahabat/sedara/abg aku ni nma dia Mohd Azwan B. Jamel@wanlee....
kata2 trakhir dri aku...wanlee....selamat ari jd yg ke-20...aku syg kt ank...hehehe....

0 comments: