BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 6, 2010

arghhhhhh!!....i am confusing rite now....

bnda ni brmula 4 aribln...aku bgn ja dri tdo...aku tgk nset da msj...aku bkak msj tuh...yen yg antaq...
ayat dia bunyi cmnih...("zaid kmi nk gtau nih yg ank kna cri umah len sbb xdk spa nk dok sbilik ngn ank...")..
uhh...gugur air mata aku yg mahal gla nih...mcm xcaya plak apa yg aku bca tuh....mmg ari tuh adalh ari yg suey la bg aku...msa kemas brg...kasot bola aku plak ilang...setan mna tah yg amik...dlm tension tuh...aku ttdo kt umah sebelah...mah wan pacak...msa tu pkul 12...aku tjga plak pkol 6.45..aku tgk nset da msj gi...wanlee yg antaq msj tuh...dia ckp("zaid aku xsgka dpa bt cmtu..sumpah aku ngn own xtau apa2 dia antaq msj tu...ank tau kn aku xkn biaq ank ssh..xpenah pun kn?ank adik aku..kalo dpa buang ank aku ikot ank..jgn risau..aku mntak maaf..aku tgh runsing...aku xtau dpa bt ank cmtuh..sbb tu aku xphm abul kata ank majok..ank saudara aku dunia akhirat..ank xsorg2..aku ada..mai la dok ngn aku..aku bkn apa..ank dhxslalu lepak ngn aku..aku takot ank xmau dok ngn aku..aku pon ada trasa tp 2 besa la...ank da aku own..kta satu bilik k?nnt jmpa aku dlu sblm balik..aku brsalah..sdih sgt")..
tp bla yen n suma bdk2 umah tu dtg jmpa aku..laen plak yg aku dgq...sbnaqnya..WANLEE yg xmau dok sbilik ngn aku...npa si WANLEE tu nk buang aku?aku ni jahat ka?aku bt pa kt dia?xsgka dia bleh bt aku mluat kt yen utk sehari...dia bt cta yg yen rncang suma tuh..
tp dia dalang suma nih...tba2 esok tuh dia nk ajak plak aku dok ngn dia...aku keliru gla nih...
npa dia brmuka2 sgt!!!!!!!!!!!!
dh xnk ckp ja la...xyah brmuka2!!!!ingt aku ni binatang ka nk buang2?pastu nk kutip blk?
aku xkn dok dh ngn dia...ni kputusan muktamad....tp aku ttp akn kwn ngn dia...dia ttp kwn baek aku...
sdara aku...cma aku akn ingt bnda ni smpai bla2!!!!



tima kaseh la weh sbb ank dh brjaya bt aku rsa sgt3 trhina spnjang idop aku....
thank my besfren!!!!

0 comments: